Značková lepicí páska je trendem v reklamních samolepicích etiketách

Aby se obchod rozvíjel, nelze se obejít bez jasné reklamy, která přitahuje spotřebitele a zvyšuje tržby a zisky. Jednoduchým způsobem je použití stylových samolepicích etiket na vaše produkty.

Majitelé společností již dlouho preferují pohodlné a estetické samolepicí etikety a jedním z marketingových trendů je značková páska - světlý štítek ve formě samolepicí pásky, který pomůže vytvořit rozpoznatelný obraz společnosti.

Aplikace páskové etikety

Značková páska je vhodná pro řadu úkolů:

  • konzervace obalů během přepravy a jejich ochrana před nelegální disekcí;
  • etiketování a balení zboží;
  • další informace o zákazníkovi - kontakty, slevy atd.

Lepicí páska již dávno přestala být vnímána jako prvek balení ve skladu. Dnes jde o samostatný typ etiket, které se tisknou v rolích a ztělesňují funkčnost a jedinečný styl společnosti.

Značková páska posiluje firemní identitu a ukazuje profesionalitu značky při interakci s partnery a zákazníky. Dodavatel může například předat své produkty s logem společnosti na pásce a dodatečně propagovat svůj produkt.

Jak se vyrábí samolepicí značková páska

Nejprve vypracují rozložení. Zákazník může přenést design obrazu, text, barvy a vyjádřit další přání specialistovi.

Co se týče barev, obrázek značkové pásky lze na pásku aplikovat v různých barvách - průhledná, bílá nebo viditelnější - červená, žlutá atd.

Před tiskem je ze silikonu vyrobena individuální forma (klišé), která se používá pro přenos barvy. Klišé lze znovu použít pro další vydání.

Jak vybrat samolepicí etiketovou pásku

Výběr materiálu páskové etikety závisí na podmínkách aplikace. Například pro suchou místnost je vhodná samolepicí s papírovým povrchem a do vlhkých podmínek je lepší zvolit fólii nebo fólii. Zvažte také další použití: skladování balíků ve skladech, v prašných skladech, pod přímým UV zářením nebo v mrazicích boxech.

Délkové a šířkové parametry jsou vybírány dle přání a potřeb značky. Pokud je páska použita jako prvek balení produktu, tisk obvykle nabízí následující možnosti šířky pásky:

  • 38-40 mikronů - pro balení lehkého zboží;
  • 43-45 μm – lépe přilne k povrchu, proto je vhodný pro nízké teploty a balení o hmotnosti 15 kg;
  • 47-50 μm – vhodné pro vlnitou lepenku a výrobky 27 kg a více.

Délka závisí na rozměrech produktu a jeho množství a parametrech balení.

Značková samolepicí páska je nejen způsob balení zboží, ale také účinný marketingový nástroj. Moderní technologie umožňují tisknout silnou a zářivou značkovou pásku různých materiálů a provedení, takže jsou výrobky chráněny a výrobce je rozpoznatelný.

Publikováno: 23. 08. 2024

Kategorie: nákupní rádce

Autor: Jirka Vondračka